23 november 2006

Best Topiary Books

All photos are my own.
Dessa formklippningsböcker har jag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hver gang jeg ser formklipte trær og busker så tenker jeg på Kalle Anka/Donald Duck... han hadde yrke /jobb som formklippare og var helt fantastisk på det, og så gikk alt galt, som det alltid gjør for Donald :)))

Hannele på Hisingen sa...

Optimisten, jag skämtar ofta om Kalle Anka, men här vill jag visa att formklippning är mer än så :)

Anonym sa...

Ja.. du hade lite att visa. KUL! att du berättade för mig om din andra blog.. du har ännu fler??
Min vän camillak som har en blogg också på portalen.. är just nu galen i formklippning.. hon talar om böljande buskar o fält.. ska absolut rekommendera henne din blogg. Vad många trädgårdar du besökt...!!!!/åsa
http://asas.tradgradsblogg.se/

Hannele på Hisingen sa...

Åsa, kul att du hittade hit, allt eftersom kommer jag lägga in fler bilder här (har även en julblogg, som vilar 11 månader :)

Anonym sa...

Vilken rolig blogg och bra du har!!!

Blev riktigt glad av att läsa om allt formklippt och de fina bilderna.

Hannele på Hisingen sa...

hmk,tackar, roligt att höra. Det ska bli mer buskar och träd här.